Help - Search - Members - Calendar
Full Version: newbie
Drawspace > General > Welcome forum
Dumbie
Hi everybody smile.gif
I am new on this site, which I find magnificent with simple lessons wub.gif , and in the world of art
I would like to know if it would be possible to have a lesson to learn to draw a tiger ?, because I like these animals
PS : Excuse my English I speaks about it and writes it little (I use a translator blush.gif )
Songsparrow
smile.gif Hi Dumbie. Welcome to Drawspace.
Alexa_Gri

WELCOME TO DRAWSPACE!

Tiger:
Dumbie
thank you alexa happy.gif for the links
ElenaM
Bonjour/bonsoir, Dumbie. Nous avons sur ce site un atelier de dessin avec des crayons de couleur donc le theme sont les animaux et plusieurs membres ont choisi le tigre, le voila.
Dumbie
merci elena
en fait ce que je voulait demander c'est si il serait possible de créer une leçon (je suis vraiment nouveau en dessin je n'est aucune base unsure.gif ) et comme j'adore les tigres ...
et ce sont de très beau dessins dans le concours wub.gif mais ce ne sont pas des explications.
il faut que je mette ça dans suggestions?
ElenaM
oui tu peut essayer de suggerer.
Dumbie
d'accord merci happy.gif
Lame-o
biggrin.gif Hi, I´m new here and I really hope you people be patience to me... I get in this drawing world now.
It´s all new, I am loving it.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.